Tuesday, 24 December 2013

Alkisah TS4.

Assalamualaikum.

Heyya aku memang dah lama nak cerita pasal friendship aku yang lagi satu , bermakna dalam hidup aku ni . Hee . Kedengaran begitu lovely kan ayat gua . Kekeke . Nak termuntah silakan .

\

Hai .
Aku pun tak ingat sejak bila lah pulak TS4 ni tertubuh tapi yang takpe yang penting hidup aku makin shine bright like a diamond gituu sejak ada dorang ni haha gituuu ko keluar haa lagu Rihanna . Alhamdulillah , finally aku rasa aku jumpa kawan baik aku kat sana . Yang aku tahu always ada dengan aku , dengar story aku , layan gila-gila aku ngan creepy jokes aku yang macam mana bangang sekali pun wakakaa

Mesti aku tahu korang dok terpikir apekebenda alah lah TS4 kan . Siapa yang join kebenda tu? Hahaha . Rasanya kalau dak dak Tunsyed ni depa kenai kot . Bolehlah kami tak popular pun sebab kami swagg je . lol . hahaa . Mehlah aku citer . Sebenarnya TS4 ni kawan empat serangkai aku yang paling hensem ngan cun  lagi comel lagi pujaan ramai . Kay pujaan ramai tu aku tipu je tapi apa salahnya kannn nak kata centu

Empat serangkai tu adalahhh.... jeng jeng jengggg it's Minka , Pedo ngan Buzz :) Minka or her full name Wan Afiqah Athira , Pedo or his full name Muhammad Firdaus and last but not least the cutest like baybehh Hazim Azhar aka Buzz . Mohon Buzz jangan kembang kalau dia baca apa aku tulis ni kekekee



Okay actually kitorang ni bukannya jumpa hai haiii pastu terus rapat tau tak . Noooo . One by one start rapat . And memula , aku memang dah rapat ngan Minka since form 4 . Kan babe kan ? Hikhikk . Masa form 4 aku tak rapat langsung ngan Pedo ngan Buzz . Setakat bukak mulut tanya bende perlu je pun , other than that hmmm , bye bye jela . Nak buat caner masa aku form 4 kan dak baru lagi kat sana tak berani woi nak pakat main tegur je . Nak ke dibuatnya kena krikk krikkk memang nangis belakang pintu ah aku jawabnya

But then , start form 5 pertengahan tahun macam tulah kot . Aku dah lupa lah . Hmm time tulah baru start rapat dengan Pedo . Maybe sebab time tu Pedo dengan someone yang rapat ngan aku gak so secara tak langsung dan otometiknya aku pun rapat gituu haa dengan Pedo . Bukan tu je , aku kalau bab belajar ni memang kena ada member buat jadi tok guru aku sebab aku agak lambat bukan terus serap apa cikgu ajar kat depan so , dengan rasminya gak Pedo terpaksa jadi aku punya tok guru pastu asyik kena ajar aku . Haaa ampunnnn pedo selalu susahkan kauu.. So aku ngan Minka selalu tanya apa-apa kat Pedo kalau tak faham.. yeayyy tu citer masa rapat nganh pedo



Tak lama pastu , bila dah start rapat ngan Pedo , selalu lepak bertiga je ngan dorang Buzz pun join . Ohh yaaa , before tu biar aku gitau yang Minka ngan buzz ni KT and PKT yang paling palinggggg bertauliah berdedikasi dan awesome sekali waa cakap sama luu . Dorang banyak sabar dalam handle kelas yang macam hape punya perangai . Selalu kena marah tapi still cool gila ajeee tauu .
Korang memang terbaikk ah . Daebak!

Bila Buzz dah join tu memang best ah . Cukup korum dah yeayyy pastu memang selalu lepak sesama aje . Sampai kekadang tu ramai gila ah orang salah anggap . Aku paling penat nak layan nak jawab bila orang ramai tanya "wehh ko ngan Buzz ada pape ke" "wehh bila ko dengan pedo weh" and yeahh macam-macam ahh . Even dak dorm aku pun kekadang curios gak kelakar nakharomm betul..


Tapi lama-lama dorang tau yang kitorang ni besties ! Sebab memasing dah bahagia dengan ehemmm ehemmmm . Nak cakap aku je yang mampu tengok je . Hahaaa but still aku tak rasa pape pun sebab ngan dorang je dah cukup bahagia hahaa .

Aku akan always ingat part bila nak dekat SPM bila kita rajin gila study sesama . Walau aku tau kita tak berapa nak study sangat pun kannn sebab mulut memasing bercakap bila jumpa but still membantu gak kay .  Paling tak boleh blaa konon datang kelas nak study group alih-alih study group tukar jadi wecammmmmtoyyyy . Hahahaaa  sengal gila kita . Bila dalam DM kita duduk sesama , belajar sesama borak sesama , usik sesama . Aku rindu sangat . Masa kat sana kita selalu lepak sesama ni dah keluar sekolah dah jauhh.. Rindunya korang..

Kalau korang boleh tahu , betapa bersyukurnya aku dapat kenal korang . Jadi sebahagian TS4 yang daebak ni . Hahaha . Lantak ah orang nak kata kita poyo ke tak janji kita bahagia kannnnnnn . Hahaa , sayang korang..  Selalu ada time susah senang . Dengar probs memasing then cheer up sesama .  Ughhh..

So wahai buddyz gua Minka , Pedo and Buzz !

Harap sangat TS4 berkekalan till Jannah . Even nanti memasing dah sibuk dengan kehidupan masing-masing , aku harap kita dapat curik masa sekejap pun jadilah untuk contact each other tanya khabar . It would be nice knowing you guys still remember me . Dan aku , InsyaAllah akan cuba juga . Jangan lupa gak janji korang nak lawat aku kat plkn ehh ehhh . Tak kiraaa wuuu . Haa lagi satuuuuuu lupa pulak , aku akan jaga baik-baik hadiah korang bagi . Heee . Love ya!


TheSwaggerz4


                                                                                                                                       xoxo ,
                                                                                                                                           Nadia :)