Monday, 16 June 2014

aku sayang semua

Bukan aku nak berat sebelah
Bukan aku nak kata aku sayang lebih yang ni sebab blabla
Sebab aku sayang semua sama
Sayang sangat . dah

Tapi sebab ntah aku taktahu kenapa
Bond aku kuat dengan kawan aku
dari plkn
taktahu dan jangan tanya kenapa

Dengan dorang semua benda jadik
apa? sengal gegila emo sat semua da
heaven weh ada member yang terima diri kita
apa ada kat kita
layan aje kepala kita

Apa yang aku boleh cakapkan
mungkin hasil perpaduan masa kat sana
perpaduan konon ikrar pm 1Malaysia

yang tuntut masa kitorang 24/7 bersama
susah senang bersama
lambat sesama
cepat sesama
kawad tengah malam sesama
kena denda sesama
heaven .
sebab apa? member semua kepala gila
buat benda bosan pun jadi best bila kepala semua sporting

so konklusi?
plkn best. jangan cepat melatah macam aku masa memula dapat
best sebab kat sana ko kutip banyak ilmu .
free je.


#aku #tak #lupa #member #tunsyed #alammegah #TS4 . semua tu precious lepas family aku.

kbai