Thursday, 19 June 2014

Cerita pengganggur

Salam semua .

Ntah apa nak jadi ngan aku sepanjang cuti ni.
Bangun makan online blogging blogwalking
tengok exo jap tutptup
dah malam so tido

bangun balik. dan buat benda sama .
dah hafal . daily routine.
ahh bosannnn gilaaaa .

Bukak wasep semua member cakap pasal class , lecturer
aku ni haa masih pengganggur terhormat kat rumah
ternak badan ughh..

Bukan tak bersyukur
dapat rehat kat rumah lagi
cukup tido makan minum
tapi

kalau gini mau naik gila
ahhhhh aku nak buat benda yang best
benda yang aku sukaaaaaa

ahhh nak main sukan
nak lariiii
bukan lari rumah tau
ni kalau tetiba lari mau stamina tahap macam orang tua
halamakkkk aihh

time time cenggini lah tetiba
mesti teringat kat plkn aihhhh rindunyaaa!
rindunyaaaaaaaaaa petang riadah main bola tampar
takpun lari keliling padang kawad sebab taktahu nak buat apa dah

dan sekarang ni aku masih ada lagi 2 bulan lagi cuti
sebelum daftar uitm hahahaahahhahhahaaaa
okbai