Friday, 6 June 2014

Syukur

Sebab hubungan kekeluargaan tu indah

sebab hubungan kekeluargaan tu bermakna

buat aku.

Dan bila kami makin besar
makin injak usia dewasa
maka perpisahan itu perlu

Tabahkan hati 
demi masa depan 
demi jadi anak berguna
demi kejayaan akan datang.

Semua tu pasti akan ada 'hadiahnya' kelak .

Malam terakhir dengan kakak gua 
sebab esok dia kena jadi orang kelate balik.
Tak lama pun , lepas 2 tahun ni sem last.
Hati-hati kat sana.

Aku .
Nanti perak terima kedatangan aku (eleh lama lagi pon)
suka tak suka tolak tepi.
ini soal masa depan aku yang penting.
Harap semua dipermudahkan.

Ahad ni Am balik kolej.
Ko jangan terlampau asyik dengan dunia .
Sebab bumi pun semakin tua .


Ibu Ayah.
Kami makin membesar .
Terima kasih atas segalanya
Kalau dulu riuh suara kitorang kat rumah
sekarang nah masa untuk dating 


Syukur Alhamdulillah

Terima kasih Allah :)