Tuesday, 12 August 2014

Havoc Raya with Ninjassss

salam semua .


aku rasa nak mengamok pun ada masa type ni hailaaaaa
punya panjang aku karang entri raya ni tetiba nak publish takboleh

bila aku refresh--hilang
hilang.

mau tak menyirap aku . sikit punya panjang aku tulis.
tambah ayat curhat aku buat sepenuh hati--hilang
woii sabar jelahh...
ni pun aku tabahkan hati . padahal membara ni
dem punya blogspot . demmmm

aku malas nak story .
letak gambar je boleh kannn

nah.








spot something pada bahagian bawah gambar  kehkehkehhh





kecoh bila jaka jaka nak celpi puihhhh




ibu ayah ayeeeeeeee










cermin dan kami berpisah tiadaaa



omeyyynyaa kak sarahh ayeeee


mak yang nak bergambo ngan abam kacak jugakk puiiii haha

bila ajak abam kacak bergambo yang pakai spec tu paling semangat kekekekke

le girlsss



















maaflah..kami dak street-longkang  wkwkwkwk xD

































ayah nampak omeyyy ngan lemang tu kahkahkahh










Raya kedua dahhh



















Yang kanan sekali tu memang joyah sikit xD gahahahha sorayyy ubee

Macam biasa .
Meriah kecoh gelak sakan-- kalau raya .
Forever best kalau ada semua ni time raya :)

Tahun depan ,
Ayong ada . alang ada . angah ada . Hopefully andak sekeluarga pun join
kita buat lagi gempak--kaw kawww punya .Jommmm
Hahaaa .

This has been my Raya story :)

p/s: gambar raya kat port dickson takde sebab raya sehari je . beraya pun tak sempat sangat heeee.


Mashehhhh