Thursday, 5 February 2015

Cuti sem

Assalamualaikum.

Aku tengah cuti sem sekarang wouhoo
selepas berapa bulan yang macam gila aduh
parah aku archi bantai teruk
sampai rasa nak give up je kenkadang tu hergh nasiblah...

So aku taktahu nak kata cuti best ke tak tapi kalau bab cukup tidur tu
memang mengaku lah duduk rumah heaven gila la weh gila tak
sebab kat sana kalau esoknya ada design maka harapan nak tidur tu boleh
diibaratkan macam kapal bocor tunggu masa nak karam sebab apa
sebab memang akan karam so aku konklusikan perumpamaan aku kalau esok design memang tak tidur lah perumpamaan macam harem  shdshggfhdfj !

bab tak seronoknya bila duduk rumah style orang takde lesen mereput jelah kat rumah
bangun tidur makan tengok tv main phone pastu taktahu nak buat apa
kau tau tak itu memang rasa kosong gila sobs aku cemburu orang ada lesen sebab kereta ada je
kat rumah orang nak bawak je takde . Thank god kakak aku tengah on proceess ambik lesen tapi tengah ambiklah nak tunggu ada lesen tu taktau ahahahaa

kalau scroll ig rasa fucked up sebab ramai manusia berbakat upload sketch diorang haish
jujur aku kata bila masuk archi berdepan dengan ramai gila manusia hebat imaginasi
pastu tangan yg power boleh sketch lawa nak mampus ; rasa macam kerdil gila
apa sangat aku ada pastu rasa down ah ! benci...

ok ada masa aku jenguk blogspot lagi
semenjak twitter ngan ig up aku lupa blogspot lol
ok ciao.