Tuesday, 17 February 2015

rintihan cuti nak habis

Punya melangut kat rumah sampai satu tahap aku lupa hari apa tarikh apa hahaha.
damn , aku rasa ramai macam tu agaknya kan kalau dah lama sangat duduk rumah lol 

dan lupa tu sampai aku lupa langsung masa kat rumah pun makin pendek bila kezen aku sendiri tweet yang cuti sem tinggal lagi seminggu lebih je

tau tak perasan dia bila tau cemama
fffuuuucccckkkk.


aku tak ready lagi nak hadap sem baru T__T