Friday, 20 March 2015

fear

Hai 



aku boleh hidup dengan sape aje atas muka bumi ni
aku bukannya reti memilih si polan si polan yang bagus baik pekerti sahaja buat teman dalam kamus hidup aku 

istilah memilih dalam bab berkawan aku tak pernah limit-kan bahkan aku suka ada wide range kalau berkawan buat 'variety' sikit perangai member aku
asal tahu dosa pahala halal haram atas dunia ni ha tu bahasa mudah nak bagitahu yang mesti lah nak member baik belaka  

tak kisahlah , tu bukan main point aku .


aku cuma nak cakap kenapa sesetengah manusia atas dunia ni yang terlalu terover terlampau suka judge small things jadi huge isu macam damn are you the only human on this earth ?

ha?

yang buat aku damn hard nak break my own shells free myself overcome this fear sebab adanya manusia manusia yang kaki judge kaki main tembak je assume pebenda yang ntah betul ntah tak .

aku perati lama dah .
ada certain yang aku dh stop talking, distance myself frm them sebab aku sendiri takut 

fear yang meninggi dengan orang sekeliling . 
padahal boleh je kan act idgaf lol