Friday, 6 December 2013

Last day ever kat Tun Syed

Assalamualaikum.

Ya Allah , cepatnya masa berlalu .
Rasa macam semalam aku check kat moe dapat asrama kat penang ni haa .
Pastu daftar masuk sini dengan terpinga-pingaaa dengan suasana baru .
And yeahh sedar tak sedar ,
2 tahun dah aku kat sini . Alhamdulillah .SPM pun dah habis hoyeayy .

Malam ni last aku tidur kat dorm 1D2 .
Dorm kesayangan aku ni .
Banyak sangat kenangan aku .
Yang paling banyak , kenangan manis .
Pahit memang tak ada .
Sedihnyaaa dah nak tinggalkan dorm yang banyak simpan kenangan , gelak tawa kitorang .
Rindu diorang ..

And yeahh , nak cerita jugak.
Tadi aku fly dengan budak kelas aku. Haha.. (takde gambar nak share lah) nanti ehh
Tu lagi satu kesayangan aku tu
Kelas paling special dalam hidup aku.
4/5 Arif 1213 :)
Memang terbaik.
Keluar tadi pun , happening . Full of happiness .
Aku suka suasana tu . Indah..
Tapi start esok..
Kami semua berpisah..
Susahnya nak terima ..
Haishhh .

Aku sayang semuanya .
Betul kata BAI ,
ADA HIKMAH BESAR :) True , Indeed .
Sedihnya semua ni nak berakhir..

Esok aku balik selangor dah!
 K bye!