Friday, 27 June 2014

Aku sayang Hlovate ngee

Salam semua .


Aku memang dah lama follow novel Hlovate
tak banyak yang aku dah baca
tapi tak banyak pun dah buat aku rasa
tabik gila kat dia.

*tabik*

Cara dia sampaikan isi dia .
nak ajak kita berubah (bagi aku)
even dia tak mention langsung
"jomlah berubah*

direct centu

Dia tau , each person susah nak terus direct
nak istiqamah?
bagi aku
Hlovate bagi keyakinan kat orang
yang rasa dia jahil then nak mula berubah

akulah tu
*sebak*

Part paling deep bila
kena berhadapan dengan orang-orang sekeliling
hmm.
susahnya. padahal nak berubah jadi baik tu.hmm
ntahpape

bukan susah apa.
judgemental orang orang sekeliling tu
yang macam nightmare
ngeri dia pergh
kalau dia mengata kita
"eleh dulu tak pernah pun nak...."

ahh perit gila  .

Hlovate explain satu-satu
buat aku rasa macam reflection watak dalam novel tu
serius.

Versus.
5 tahun 5 bulan.
Anthem.

Lain-lain jalan cerita .
lain lain watak.
tapi satu main point utama .

Nak berubah jadi baik .
Coolio!

“Changing for good ain't a crime.” 
― HlovateVersus