11 June, 2015

that one person we wished for.

aku selalu rasa nak ada someone yang boleh aku nak rants anything 
yang aku tahu selalu ada 
nak kata kawan boleh memang lah
cuma kadang kadang diorang pun ada masalah sendiri hmm

dulu ye waktu aku ngan Ad aku selalu ada benda nak rants , dia dengar patiently then respon and bila dia pun rants , aku dengar respon. bila klaka memang gelak cam gila bila part cam touching memasing assures memasing ahahhahahahaha cerita lama lah kan

aku faham bila ada certain orang kata dia nak ada someone , not really into a relationship tapi hmm someone yang boleh tahan lah kan special  cuma tak act langsung cam lovers tapi more to bestfriend , deep down i really adore that kind of thing

ahahaha rileks.
adalah nanti tu.
till then, kita buat hal kita dulu oki

No comments: