04 October, 2023

2023, dan ketidaksangkaannya pt 2.

Assalamualaikum

2023 really stores me a bundle of surprises, no doubt.

you really had no idea how my 2023 was. Em silap, got another 3 months lagi ke 2024.

but still, alhamdulillah.

Tuhan baik sangat.


Can you imagine I started my 2023 with a tinge of sadness of losing someone I thought he's the one for me?

yes. Tuhan hadirkan dia sekejap, tapi takdir not on our side dan semesta pun tak mengizinkan. I guess.

I swore to myself to not letting myself indulge again in love line.


Fast forward, today in Oct 2023.

I am happily announcing that after almost 10 yrs being single hahahah

Tuhan datangkan dia yang sangat sederhana tapi cukup memenuhkan rasa untuk aku.

Wallahi, so happy and so contented with this one. 

Blog ni jadi saksi yang aku pernah cakap, aku sudah jatuh cinta dengan segala kesederhanaan yang Tuhan dah janjikan ke aku.

Kali ni, dengan ada dia. Kesederhanaan ini semua dah sempuna.

Semoga juga Tuhan sudi pinjamkan segala rasa ini sampai hubungan ni dipeluk dengan ikatan halal

dan semesta mengizinkan sampai syurga.


We're working hard towards that. A better life and future, together.

Not just a mere feelings and relationship, but a commitment that comes with responsibilities.

InshaAllah.







siddqie saya! 




No comments: