02 July, 2014

Have fun with school-lah.

Salam.

Tadi aku jelajah balik post berzaman aku
zaman tak matang
zaman bebudak
zaman jahiliyah
hahahhaaaaaa k gurau

Aku rindu zaman remaja aku masa sekolah dulu.
Memories overload !
Tak sampai setahun pun tinggalkan sekolah
tapi peh apa rindu dah hahaha

Aku suka pergi sekolah dulu.
Serius.
Besides study aku ada member yang best
sambil study sambil having fun
baru tak tension belajar!

Tapikannn masuk asrama aku jadi...
asyik mengantuk
asyik nak tidur dalam kelas
bahahahahhahaah 

Time form one paling legend
dah gaduh ngan senior
gila tak tipu.
sebab apa?
memula salah paham ngan batchmate pastu geng gedik tu panggil senior dorg
kira back up konon hebat ah kan ada orang sudi protect
dia taktau aku punya kakak dulu pun geng dia boleh tahan pailang
hambik ko.. The rest is history. yang penting semua setel dah

form two kena marah ngan cikgu displin
sebab ponteng kelas katanya
padahal aku pergi toilet.
ye, tapi berenam ngan geng .
hahahahhahahha

nikmatilah puas puas hidup budak sekolah
heaven weh

nah aku tepek sikit zaman aku sekolah masa lower form hahahha
muka gua tak matang lagi T__T




mandi hujan reramai wuuu rindu


kbai.







No comments: